Det vandrar omkring en elak kvinna därute...

...och hon ger ut fel nummer till killar. Det har hon gjort hela helgen tydligen. Jag vet inte vem hon är eller vilka stackars karlar hon träffat men jag vet vilket nummer hon gett dem istället för sitt eget. Mitt. Sen i fredags har tre olika killar messat mig med fraser som "yo, what's up", "Hey this is Jay, you wanna do something tonight?" och "Hey this is  kommerinteihåghansnamn, now you have my number! Lol" osv. De har dessutom ringt lika ihärdigt som talgoxar vid fågelfrön på vintern men jag har inte svarat eftersom de jag känner finns inlagda i min telefonbok och jag därför inte svarar på okända nummer. De kan ju lämna ett meddelande på mobilsvaret bara. Men det gjorde inte de här, de ringde och ringde och ringde. När de väl messade istället så messade jag tillbaka vad som sedan blev ett standard svar, typ "du har fel nummer jag är en utbytesstudent från sverige och vet inte vem du är lycka till med att hitta henne ha det bra hej". Kille nummer två hade extremt svårt att fatta. Han frågade mig om jag var någon tjej och jag svarade nej, då får jag tillbaka "what do you mean no? We met today at blablabla". NEJ. Det gjorde vi inte.

Mycket intressant. Så nu undrar jag om det här är en konspiration av någon men jag har ju inga fiender här så  det känns ju inte så troligt. Det är nog mer troligt att hon gorde klassikern, ändrade en siffra i sitt mobilnummer och den siffran råkade finnas i mitt nummer... Men seriöst, det måste ju ändå vara samma tjej som har gjort det här mot alla tre och kanske fler. På en och samma helg? Vilken player.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0