Dagens sorgliga:

Jag har haft min sista sånglektion med min fantastiska lärare. Jag grät och hon sa till mig att sluta innan hon också började. Jag fick ett exemplar av hennes album (med kommentaren "den här ger jag inte till alla mina studenter") och jag har lovat att jag ska skicka bilder till henne från..oj, det kan jag visst inte säga än. Vi ska hålla kontakten iallafall! Det är fantastiskt vad hon är effektiv alltså, 30 minuter sånglektion i veckan är ju inte speciellt länge men i det tempot är det precis vad man orkar med. Sån sångpedagog vill jag också vara. Jag har lärt mig så himla mycket under den här terminen med henne, nu är det bara min voice proficiency kvar på onsdag sen får jag öva på precis vad jag vill, haha. :)

Måste bara meddela att kaffet jag slörpade i mig nyss var himmelskt. Himmelskt. Kanske tar jag med mig kaffepressen hem till Sverige, den kostade ju ändå nästan 300 spänn fast det visste jag inte när jag gick till kassan...

Jag vill ha mer kaffe innan jag går. Skitsamma att jag inte dricker kaffe efter 15:00 längre, idag gör jag det.

På tal om kaffe så lämnade en vänlig själ den här länken i en kommentar, törs man prova eller? :)

Kommentarer
Postat av: MamaLou

prova gärna

men jag har en mycket bättre idé

jag kan förklara när du är på plats (=Sverige) och jag kan ta dig dit där info finns och kaffet smakar himmelskt



kram

2009-04-30 @ 13:06:29
Postat av: Mamma Niska

Visst törs du testa. Du dricker ju Amarula där marulanöten (om jag uppfattat det rätt) har passerat en elefantmage.

kram

mamma

2009-04-30 @ 13:47:45
Postat av: Ann-Sofie

Fantastiskt kaffe!

2009-04-30 @ 14:24:26
URL: http://codetta.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0