Breakfast and sunshine

Jag har ätit världens bästa frukost: de två överblivna banan&valnötspannkakorna, melon&banansmoothie och en kopp kaffe.
Det som är fantastiskt med att göra smoothie på melon är att man behöver inget mer än frukt och bär eftersom det är så mycket vätska i den redan. Idag var bären slut så det fick bli en banan till melonen och så ner i mixern. Jag la till en pytteskvätt mjölk bara för att få den skummiga känslan, en liten näve havregryn och ett ägg. Klart. Gott värre.

Dessutom skiner solen och vad är ett bättre avslut på en god frukost än solsken? Det finns risk för regn idag men eftersom det ska bli sol och trettio grader i helgen så gör det inget. Dessutom har det regnat konstant i tre dagar så det kan ju inte bli värre (peppar peppar).

Tjingeling!

Breakfast: banana&walnut pancakes, melon&banana smoothieand a cup of coffee. Wonderful. 


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0