Åh så skönt det är att sova!

Jag har sovit nio timmar i natt igen. Det verkar vara min måbra-sovatid. Fast egentligen sov jag inte så mycket sista timmen, jag låg mest och njöt av att jag inte hade speciellt bråttom att kliva upp eftersom klockan inte ringt än. Underbart. Helt fantastiskt en tisdag faktiskt.

Idag väntar gehör, countrylab och songwriting. Jag skulle väldigt gärna sticka ut och springa ikväll efter skolan men jag får vänta och se hur det ser ut på feberfronten då. Jag har ju den här förkylningen som suttit i ett par veckor snart, även om jag känner att den är på väg bort. Min kropp har en rätt tydlig varningslampa när den vill vila och det är att ge mig lite feber. Inte nödvändigtvis massor, bara lite så att jag känner för att gå direkt hem till sängen efter skolan och ta igen mig. Febern kommer nämligen när skoldagen går mot sitt slut så det är bara att vänta och se, idag går skoldagen mot sitt slut vid 18:00.

Nu ska jag iväg och fylla på smoothien.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sova är ungefär vad jag gjort idag, eller åtminstone vilat. Blir lite gnällig av att vara sjuk dock, det år sååå tråkigt att inget göra.

Hoppas du blir frisk snart! Kram

2009-04-14 @ 18:14:42

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0