Åh, ni är så nyfikna!

Förresten vet jag att ni håller på att avlida av nyfikenhet om de tre livsförändringar jag bestämde mig för i fredags:

1. Jag har lagt av med minipillrerna. Vad kan man säga, allt löper som det ska. Jag löper som jag ska. Typ så.

2. Jag har en veckas kaffeuppehåll. Jag lovade mig själv att få dricka en kopp kaffe i lördags men jag drack den koppen igår istället eftersom jag inte var sugen i lördags. Känner inte något behov av det än faktiskt.

3. Jag har börjat äta järntillskott. I lördags gick jag och köpte järntillskott, jag är nu inne på tredje dagen. Eftersom jag inte gillar tillskott har det här tagit lite längre tid än nödvändigt med tanke på att jag inte äter rött kött. Jag införskaffade även nötter, mandlar och torkade aprikoser, samt intar en apelsin till varje måltid för att öka upptagningsförmågan av järn.

Jag har lagt till en sak men den tänker jag inte avslöja än. Hej svej!

Kommentarer
Postat av: tella

lagt av med minipiller..ehem. ja.. det brukar ju vara en början på ngt..inte slutet..om man nu vill säga så ;)

2009-04-14 @ 06:51:54
Postat av: tella

lagt av med minipiller..ehem. ja.. det brukar ju vara en början på ngt..inte slutet..om man nu vill säga så ;)

2009-04-14 @ 06:51:58
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja det är nog början på något också... Fast än får det gå ett par år till om inget..hrm..oförutsett händer ;-)

2009-04-14 @ 14:32:38
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0