Yes!

Fick en längre paus eftersom jag blev klar med harmoniläratestet lite före lektionens slut. Solen skiner i ett höstkyligt Boston (visserligen har jag uppkavlade jeans och kortärmat idag också men det är betydligt kyligare ute än det var för 2 veckor sen) och jag har två lektioner kvar för dagen. Ear training och R&B lab. 

För övrigt vill jag hälsa Ella lycka till på tentan och meddela alla läsare att det går alldeles utmärkt att äta kycklingkorv och pasta med pesto till lunch 4 dagar i rad, betydligt bättre än råris och tofuslam med grönsaker som var gott 1 1/2 gång innan jag hade tröttnat. Men då var det 5 1/2 dagar kvar av matlådor med samma innehåll. Det gäller att välja väl.

Vad gör man inte för studentlivet?

Nej nej nej, nu blev jag trött igen. Skärpning Linda!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du vegetarian?

2008-09-24 @ 20:02:00
Postat av: Sanna

Åh, tack så jättemycket :)

2008-09-24 @ 20:04:55
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0