Vad göra?

Jag vet inte. Har haft gehör nu och pratade med min lärare igen om att hoppa till gehör 3. Det enda strulet är min ovana vid solmisation och jag kommer få in det väldigt bra om jag stannar i gehör 2 i höst, men då får jag stå ut med att börja om med saker jag redan gjort. Det känns inte så utmanande. Men det viktigaste är ju att jag får ut så mycket som möjligt fast just nu vet jag inte var det är. Ska gå till eartraining department och kolla om jag kan göra provet så får vi se vad som händer. 

Men frustrerande är det! 

En bra sak är att jag tror detta är dagen då vi får internet i lägenheten, äntligen! Jag skriver "tror" eftersom telebolag av olika slag kan ha en lite strulig sida men jag hoppas det går smidigt för dem att komma och installera internet idag. Tv kommer vi ha också, himla trevligt. 

Nu ska jag äta mitt ris med tonfisk och majs, ska se om jag hittar en micro annars går det ju att äta kallt. Som sallad typ.

I eftermiddag väntar engelska och sen harmonilära. 



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0