Tisdag i Boston

Inga 25 grader idag inte. Men jag måste säga att det var ganska skönt att gå hemifrån vid halv nio imorse, träna och sen ligga i jacuzzin en stund före ångbastun :)

Det blir liksom lite extra motiverande att gå dit och träna i vinter känner jag, när man kan avsluta på det sättet. Sen att de har kiwi/mangoschampo, aloeverashowergel och typ grapefruktbalsam kan man ju överleva. Det luktar ju gott iallafall.
Gick hem och åt brunch efter det och tittade vidare på Röda Nejlikan som jag började se igår kväll. Kostymdrama är aldrig fel.

Sen promenerade jag till skolan och mötte upp Gabriela för lunch. Nyss var jag  och fick schemat till ear training 3, det fanns faktiskt lektioner som passade i mitt schema så nu testar jag dem den här veckan! Spännande :)

Det känns bra det här.

Nu är jag laddad inför en dejt med William! På Skype visserligen, men lovat vara Skype.


Ps. Ann-Sofie, du kommer verkligen gilla att shoppa på Newbury Street. Börja spara ihop lite stålars till det nu, jag har sett mycket du kommer gilla där. :D



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0