The power of two!

Vaknade 04:48 imorse fylld med oro i kroppen. Men över vad? Jag försökte komma fram till vad det handlade om men hittade ingen orsak till ångest, kvällen hade varit lugn och skön och jag kände mig överlag väldigt nöjd med mig själv och min tillvaro.

Messade William efter någon timme och skrev att jag inte kunde somna om och att jag kände mig orolig i kroppen. WIlliam svarade att han hade haft värsta kaosmorgonen/förmiddagen och kände sig jättestressad.

Plötsligt hade jag läst något som kan vara en förklaring till hur jag mådde.

Kom att tänka på en gång i somras när jag fick ett sms från WIlliam där det stod: Jag ville bara höra om allt är ok? FIck en känsla av att det inte är det...
Och jag var så tacksam för just den dagen gick jag runt i en bubbla av stress och kände mig osynlig, och så blev jag sedd av någon som var 65 mil bort.

Kan det verkligen vara så enkelt?



Jag somnade tillslut om i takt med mina snoozesignaler vid sjusnåret.. Vad är det som gör att man blir trött på första, tröttare på andra och tröttast på tredje snoozen egentligen?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0