Puh!

Okej. Efter 13 veckors sommarlov är jag lite rostig.

Bara lite lätt sådär.

Eller ja, det var tungt idag. 3 lektioner låter inte mycket men först gehör på morgonen, sen engelska kl.13 och direkt efter det arrangering 14-16. Pust.

Det som var kul på engelskan är att jag får hoppa upp två grupper, hade det funkat med schemat hade jag fått flytta upp 3 grupper. Min nya grupp är iallafall english skills och det är folk med engelska som förstaspråk så det känns kul. Vi skrev lite och hade en kort intervju, så på det sättet kollade de upp ens engelskakunskaper.

Arrangeringen ska bli så rolig!
Nu ska vi transkribera ett frivilligt trumkomp, något jag verkligen aldrig gjort förut men det ska bli jättekul att sätta igång. Blir väl något rockkomp tror jag, haha bom-tjack bom-bom-tjack eller nåt, hahaha. Vill ju inte ta mig vatten över huvudet..

Nu sitter jag på "cafe 939 at Berklee", ett mysigt ställe med tillgång till skolans nätverk och billigt gott (!) kaffe! Äntligen!

Försöker ladda upp bilder men just idag vill det sig inte riktigt. typiskt.

Kommer sen.

Väntar ihärdigt på Ellas skypesamtal. Ring ring ring :P



Kommentarer
Postat av: Tintin

Jag väntar på ditt:) Saknar dig hur mycket som helst.

2008-09-09 @ 07:52:06

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0