Önskestund

Jag önskar jag var i Sverige. Där är klockan strax efter 10-kaffet och det är normalt att vara vaken.

Jag önskar jag var frisk. Då skulle jag inte ligga vaken och ha såhär ont i halsen.

Jag önskar jag hade en svensk bok att läsa. Då skulle jag kunna slöläsa och bli trött under tiden, inte koncentrera mig så jag blir piggare och piggare.

Jag önskar det slutade regna så luftfuktigheten gick ner och allt slutade klibba, inklusive jag.

jag önskar jag hade mer citron hemma.

Jag önskar att USA slutar paketera in allt i papp och plast. 

Jag önskar att mina skor är torra tills om ett par timmar när jag ska i dem.

Jag önskar jag håller mig vaken imorgon under arrangeringslektionen 14-16.

Och under de andra lektionerna.

Jag önskar jag hade sovit minst 5 timmar vid det här laget.

Jag önskar verkligen, verkligen, verkligen att jag vaknar med alarmet. 



För jag kommer somna strax innan det ringer om två timmar.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0