Om mig:

Jag är en sån person som:

  • gillar att ha mycket smör i stekpannan när jag gör omelett

  • uppskattar mitt eget sällskap så mycket att jag gärna spenderar mycket egentid med mig själv

  • ofta får en naturlig ledarroll i en grupp och gärna står i centrum

alternativt

är skitblyg och inte vågar höja ett finger för att synas

alternativt 

inte orkar slösa energi på gruppen så jag intar skuggposition istället

  • dagligen tänker på min roll här på jorden och i livet, meningen med saker som händer


  • dagligen tampas med frågan: är jag värd det här?


  • övar på att sätta mina behov först

  • inte kan acceptera martyrskap, särskilt inte hos mig själv. Men som förstår det mänskliga i det.

  • tror att alla människor har en fri vilja och ett eget ansvar. Alltid.

  • tills för två år sen alltid hittade något fel på min kropp när jag såg mig själv i spegeln

  • går hårt på sig själv om jag tänker tankar som inte passar in i mitt ideal

  • ber till Gud när tillfällen kommer

  • vill hjälpa och därför ofta lägger näsan i blöt 


  • tycker kärlek är det viktigaste i livet

  • tycker att det viktigaste vi människor har att hinna med under våra jordeliv är att älska, älska, älska



Kommentarer
Postat av: Venla

Gillar listan! :)

2008-09-21 @ 17:14:44
URL: http://venla.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0