Koffein

Något hög på koffein befinner jag mig just nu i ett övningsrum på skolan. Jag lyssnar in låtar jag ska kunna till nästa vecka, Billie´s Bounce är väl den största utmaningen skulle jag tro...

Är något koffeinhög efter att ha fikat med peergruppen på Berklees bekostnad (gratis är gott) och eftersom vi fastnade i en intressant diskussion om existens, religion och tro så blev det en påtår. Drömde förresten så sjukt konstiga drömmar inatt, måste berätta sen.

Ska bege mig hemåt snart och äta middag, sen får vi se om jag, Luisa och Gabriela tar oss ut på ett dansgolv inatt eller ej. Det visar sig!




Kommentarer
Postat av: Lo

godnatt, och sov gott :D

2008-09-28 @ 00:27:59
URL: http://loem.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0