Godmorgon!

Vaknade av väckarklockan kl 09:00 men insåg att jag nog gjorde bäst i att sova vidare med de här bowlingkloten (a.k.a halsmandlarna) värkande i halsen.

Vaknade igen strax efter tolv och insåg att jag blivit sjuk. Så idag blir det plugg från sängen helt enkelt. Har väl mest hunnit med frukost och ett skypesamtal med william samt msnsnack med först simon och nu Venla men jag tar det som det kommer helt enkelt!

Har svårt att beskriva exakt hur fuktigt det är här nu med allt detta regnande, men det är verkligen fruktansvärt. Mina innesandaler har liksom en fuktig sula trots att de inte varit ute någonting. Allt är lite lätt klibbigt. Äckligt. Men jag har vant mig. 

Snart.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0