Fredagkväll i Boston

och jag är på väg till Wally's café med Luisa och Gabriela. Shit vilken mjölksyra jag hade efter det där passet tidigare ikväll, han var galen. Jag hade problem att laga mat sen för kastrullerna föll ut ur mina händer. Jag tappade liksom greppet.

Har pratat med William också, han hade väldigt intressanta saker att säga eftersom han läser "Conversations with God". Ok, det finns säkert folk som inte läser den boken just nu men ändå har intressanta saker att säga men det är väldigt roligt att höra hur en bok kan få en människa att tänka. Så vi pratade lite om hur fantastiskt bra förhållande vi har. 

Jodå, det är helt fantastiskt!

Men nu ska jag inte älta mer om det. Idag var sista dagen förr add/drop av kurser på Berklee så jag addade några stycken men väntar fortfarande på två kurser där jag måste prata med lärarna  innan jag kan adda dem.

Just nu läser jag:
Arranging
Ear training
Harmony
Contemporary ensemble
Private instruction - Voice
Vocal lab - jazz fundamentals
vocal styles lab - R&B
College writing 
Awareness training for musicians
Vocal skills - self accomp. singer

Jag vill lägga till:
Studio techniques
och en till ensemble, har två på tur.

Jag är så himla nöjd, det känns som jag lärde mig hur man ska klämma ut allt man vill ha. Ser med spänning och förväntan fram emot nästa vecka, med mitt alldeles egenfixade schema! :)

Men nu blir det jazzbar nästa!
performance skills 

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0