efter auditionen

alltsa dessa 17-aringar. De ar sa manga. och sa begavade. Coolt.
Var inte nervos forran jag satt i korridoren och alla andra satt och ba: lalalalalaaaaaa, weeee e e eyyh

Jag med. Jora. Jag ska inte halla kaft bara for att jag ar svensk.

Aaaah, sanrt ar det engelskaprov for nivaindelning. HUR ska mitt huvud orka? Jag borjar bli som william, langtar efter lite kyla och att slippa svettas i dessa 30 grader. Men vanta, nu gick den kanslan visst over. Det ar ju asnajs med lite extra sommar! :) Sorry baby...

Har pratat med venla pa skype, sa najs med teknik ater igen!

Kanner att jag har borjat vanja mig vid det har, mycket frihet kom forstas av att faktistk handla lite lagningsbar mat, jag langtar hem till mina gronsaker och kidneybonor!

Nu ar klockan 16 och om en timme ar det provdags. Ska nog satta mig pa en parkbank i solen och lasa lite eftersom mitt dygnsinternet gar ut snart. Matte vi fa internet i lagenheten snart...

Kram pa er!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0