Boston, dag 1:


Nödvändigt.


Mitt hotellrum. Jag kommer gladeligen glömma det fr.o.m imorgon.


Utsikten från rummet.


Jag är ju fortfarande nyförlovad.. :)


Så här kan det se ut...


...och så här.


Red Roof Inn från parkeringsplatsen nedanför när jag gick för att köpa middag. Tänk att det inte ens gick att ta bussen hit på söndagar. Inte att rekommendera. Ska bli fantastiskt skönt att flytta in i mitt riktiga rum imorgon och bli människa igen.


Det mest kinesiska med den här Yin Yang-kycklingsalladen var väl de okokta nudelbitarna som var gömda lite här och där i salladen. Men det satt riktigt bra faktiskt om jag ska vara ärlig.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0