Blicka tillbaka och bländas av Theme songs

Vem glömmer Dallas? Här säsong 1 och 13. Märks det vilken som är villken eller? :)





Falcon Crest hade ändå ett mäktigt tema:



Kommer ni ihåg Dynastin?



Här har ni Dynastin säsong 4. Jämför med säsongettan här ovanför. Stråkarna var ju ändå rena?



Transformers theme:



Days of Our lives 1972-1993:



Days of our lives 1994:



The Love Boat 1982:



Sveriges motsvarighet till ovanstående:

Varuhuset:



Svenska hjärtan 1987:



Rederiet 1992:





Jag får väl avsluta den här kavalkaden med Josh Groban som framför ett medley av themesongs på 60:e Grammygalan:





Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0