Berklee cafe 939

Har tagit en kaffe med Louisa och tvingat henne att lyssna på mina alster från Garageband, hahaha. Igår fastnade jag 4 timmar med en låt, men den blev en schysst houseaktig sak tror jag. Ska jag vara ärlig så skrattar jag rätt mycket åt det jag skapat, det är med mycket humor och experimentlust. 

Fick svar från en stiftelse som jag sökt stipendium av, ska skicka kvitto till dem så ger de mig 8000 kr som mina föräldrar alltså kan få tillbaka, hoppas det fortsätter så. De skrev ett väldigt trevligt svar från stiftelsen och hänvisade en del till mitt personliga brev vilket jag blev glad över. Alltid roligt att göra intryck!



Jag undrar ett par saker över mig själv. Jag såg att det var molnigt och att det antagligen skulle regna idag. Eftersom det är varmt är jacka uteslutet så alla har paraplyer här.

Jag tittade på mitt paraply som låg på golvet i garderoben men packade inte ner det. Varför?

Jag tittade på paraplyet som jag inte packade ner och satte på mig en vit tröja som lätt blir genomskinlig av regn. Varför?

Jag förstår bara inte.


Det känns iallafall jättebra att jag har fått en lärare i sång nu och att jag inte behöver någon mer kurs om jag absolut inte hittar en halvpoängare som lockar jättemycket, vi får se.

Känner redan idag att veckorna kommer rusa på nu när skolan satt igång, tänk så olika det kan kännas det här med tid. Det är väl därför det är en så dålig måttstock för saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nice med stiftelsepengar:) var det en som man kan söka när som helst? kram gumman

2008-09-09 @ 23:16:56
Postat av: Linda

Det var den i Åhus av alla ställen, kolla om du har den bland Globalgrantstipendierna!

2008-09-10 @ 16:54:48
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0