Te inte kaffe te te te

Hahaha, alltså ni skulle höra när jag pratar! Jag låter som en hes kalle anka fast med bättre vokaler, även om de är lite svaga.

Jag har varit och lämnat in min blankett om att jag kommer vara i Indien 22 okt-7 nov OCH jag har hämtat blanketten för withdrawal from a class. Där står det "college writing 1" och det kommer bli sååå skönt. Det påverkar varken mitt CSN-medel eller min F-1status eftersom jag ligger över 12 credits vilket är gränsen för heltidsstudier. 

Med 3 credits mindre än jag har nu kommer jag ha mer tid och ork att lägga på plugg och övande utan att det behöver vara jättesent på kvällen. Dessutom kommer jag har förmiddagar att plugga på 3 dagar i veckan där lektionerna legat hittills, hurra hurra hurra! 

Vilket i sin tur innebär att jag kommer kunna göra bättre ifrån mig i de andra kurserna, klart jag vill vara så förberedd som möjligt till varje lektion.

Jag har betydligt lättare att plugga på dagtid om jag får vara ledig på kvällarna för att ha tid att träna, träffa vänner eller bara slappa. Men för det behövs det ju lite tid för det, eller hur? Typ längre än 50 minuter för att hinna sätta sig ner på en lugn plats och ta fram böckerna. 

Det här ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: W

Skönt att slippa den. Det tycker jag du gjorde rätt i. Du åkte ju dit för musikens skull.

2008-10-02 @ 10:34:39

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0