Snörvel host harkel

Mår lite sämre idag så det här helgen blir det hårdvila som gäller. 

Sov till tolv, gick upp vid ett och äter frukost nu vid halv tre. Det är nog inte det mest ultimata men ändå. Sen ska jag bädda ner mig igen och på måndag morgon ska jag vakna upp som en ny människa. Men jag kan lova att de är tråkigt. Inte som för några år sen när jag ville ha mamma här för att tycka synd om mig, utan bara tråkigt. Dötrist. Alldeles, alldeles...segt.

Det händer. Ingenting.

Det roligaste som finns är att plugga och det är ju bra för det gör mig skittrött.

Men jag vet inte. 

Maila, ring på skype, lämna en kommentar, skriv på fejjan.

Vad som helst är roligare än det här.


Men helt illa är det inte, inte alls som den där skvätten av självömkan jag hade igår kväll. 

Jag är bara sjuk och uttråkad.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0