Ljuva stråkar

Kom hem för ett tag sen efter att ha lyssnat på Bostonfilharmonien. Så fort de satte igång att spela fick jag och Luisa gåshud och lutade huvudena mot varandra.

Det är något visst med att få sitta där och bara njuta av det akustiska. Vackert är det. Och Gil Shaham var inte dålig när han gjorde Stravinskijs violinkonsert. Om jag har tur finns det biljetter kvar på fredag till Mahlers 6:e symfoni, annars får det bli nästa vecka. 

 För fem dollar får vi gå gratis på alla konserter med BSO under säsongen 08/09 i mån av plats. Heeelt ok!

Jo, nämnde jag att jag krockade med John Mayer igår och att jag ska på hans clinic (med typ tusen andra lyckliga själar) imorgon?




John Mayer - Neon



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0