Kvart över åtta

Det är tisdagmorgon. Klockan är kvart över åtta. Om en timme ska jag vara på skolan och delta i en utvärdering om hur peer group advisingen fungerade, ni vet det som var typ vår nolleperiod. Jag har just ätit en tallrik havregrynsgröt med kanel och socker på. Igår när jag och Ella startade våra 2h 24 min så åt jag en tallrik jordgubbar med havregryn och mjölk. Jag påstår att det är fiberbehov. Hon sa att det verkade vara sverigebehov. Vem vet, gott är det. Var helt överlycklig när jag hittade normala, vanliga, okompliserade havregryn. Det enda jag sett i hyllorna tills igår var kanel/äpple/godis/choklad/"du känner inte ens att det är havregryn"-smakande "gröt" för typ 4 dollar paketet. 

Men nu hittade jag då som sagt vanliga havregryn och jag blev så glad att jag tog en näve havregryn och åt rakt upp och ner när jag kom hem.

Jaha, det här var ju verkligen ett intressant blogginlägg om mina havregrynsvanor.

Ha de!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0