Konstigt

Igår när jag, Luisa och Gabriela träffades över en kaffe på "The other side" som är bar/kafé mm där the "side" råkade vara i schysst söderläge så vi envisades med att sitta ute i höstblåsten och suga åt oss solstrålar medans en kaffe blev två kaffe

-andningspaus-

så pratade vi om de fysiska effekterna av en sån här omställning som en flytt till ett helt annat land ändå innebär.

Gabriela märker att hennes hy är i fullständig obalans och finnarna poppar upp titt som sätt. Hon är hungrig hela tiden och skulle kunna äta jämt.
Luisa har jättesvårt att sova om nätterna och har ingen aptit över huvud taget.
Jag tänker mycket mer på mat nu än jag gjort på länge bara det att jag blir sugen på havregryn, kokt potatis, bönor, frukt och kanel.

Vi har alla våra sidor.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0