John Blund är snart här

men jag hinner med ett sista inlägg för dagen innan han är här.

Ikväll bakade jag kanelbullar, degen jäste inte som den skulle så det blev bara 15 istället för 25 st men det kanske var lika bra, haha. Tvingade Miguel och Tatiana att smaka också, även om de var lite brända på botten. Men jag tror bullarna vart godkända iallafall. Jag åt då fyra så jag kan inte klaga på smaken. Eftersom de inte jäste som de skulle så kan jag ju inte direkt påstå att de var jättestora heller...typ.

Igår såg jag två ekorrar som plockade nötter. Typ Piff och Puff fast i verkligheten. Ni ser en av dem vid trottoarkanten på bilden nedanför:



Såhär såg jag ut när jag väntade på att bullarna skulle bli klara:



Bullarna:

Jag struntade i pärlsockret. Studentbudget, ni vet.


Affirmation:




Ja godnatt på dig då, fantastiska människa!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0