John Blund är frånvarande

Så är jag vaken för sent igen. Men det är helt ok för den här dagen har varit så himla bra bara. Så himla bra. Jag vet inte riktigt vad jag gjort men jag vet att jag gjort det jag ska och tagit det lugnt på kvällen. Till och med bakat en kladdkaka och bjudit mina rumskompisar och deras vänner på. Pratat om Islands ekonomi. Pratat om Indienresan (shit det är snart!), om Ella, om William, om livet, om distansförhållanden och musik. Gjort solhälsningen och lyssnat på massa musik. Tänkt igenom min identitet och försökt hitta ett par nya glasögon att se på saker och ting genom, inklusive mig själv.

Imorgon blir också en jättebra dag. Imorgon är det bara fem dagar kvar tills mitt första plan av tre mot Indien lyfter. Najs.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0