Godmorgon!

Jag har just ätit min havregrynsgröt och tittat på Rapport på svt.se/play.

Jag ska packa ihop mina saker och ta mig iväg till skolan. Om tjugo minuter avgår promenaden.

Idag ska jag packa ner vantar i väskan.


Jag har ett späckat schema idag men det är inte så illa som det är i mitt huvud, det är det aldrig. Så jag lever på den tanken.

Annars då?
Njae, inget särskilt.
Drar till Indien imorgon.
Vilken helt sjukt fantastisk julklapp.

Ella, Lina, Matilda, Olivia, Felicia, Malou, Ewa och Annelie.
Det ska bli så himla roligt att träffa er i Kerala på torsdag morgon!


Kommentarer
Postat av: Ella

jag längtar som fan.

2008-10-20 @ 15:20:05
Postat av: Dragana

Åh Indien! Dit vill jag också åka!

2008-10-20 @ 15:26:41
URL: http://iseedee.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0