Det här med att vakna...

Jo, jag skulle ju ha vaknat lite tidigare än tio över elva imorse eftersom Luisa och Gabi skulle komma kl.11. Tio över elva vaknar jag då som sagt men känner mig lugn ändå eftersom Gabi och Luisa var lite försenade. Gick in i badrummet och tvättade ansiktet, efter det skulle fuktighetskrämen på och jag började med den för ögonen. allt gick bra. Sen skulle jag ta den som ska på hela ansiktet och inser att jag står med pekfingret fullt med tandkräm. 

Jag var nog riktigt trött. Nog för att tandkräm kan vara bra mott finnar men kanske inte att smeta in i hela ansiktet som fuktighetskräm, eller?

 
Lika som bär?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0