Columbus Day

Idag firas Columbus Day till minne av Christopher Columbus landstigning i Amerika 1492. Jag som precis har vaknat har inte märkt så mycket av det mer än att skolan är stängd idag. Antar att det är som på Labour Day 1 September: extra mycket shoppingmöjligheter.

När det gäller fallet Columbus så håller jag helt och hållet med Ann-Sofie: Det ÄR svårt att tänka sig att en europé kom hit och det skulle förklara mycket om det istället visade sig vara utomjordingar.

Förresten vet vi ju tack vare Hollywood att utomjordingarna alltid satsar på USA först, och då gärna storstäder.

Har ni förresten kollat in Ann-Sofies blogg? http://codetta.blogg.se 
Tyvärr kan jag inte länka med den här datorn, vet inte vad som är problemet. Så ni måste tyvärr skriva in alla 23 tecknen själva. Men det klarar ni.



Kommentarer
Postat av: Malou

..eller vad sägs om att copy adressen?

Funkar sånt i landet därborta?



Ses snart

YEEEEEEEEEEAAAHHHHH

2008-10-13 @ 20:52:01

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0