Brrr....

det är höst minsann...jisses vad fort det gick.

Gick ut för att lämna tillbaka filmen och det var både väst och halsduk som gällde. Skönt härlig, rökig kall höstluft. Friskt, som sagt.

Friskt var det även att få ha en lite längre msnkonversation med Ellafinisen. Bara dryga 2 veckor kvar till Indien, heeelt sjukt!

Har varit mycket duktig med mitt söndagspluggandeutanångestpluggande. Billie´s Bounce sitter där den ska, Sugar hyfsat, Stolen Moments sisådär men så var den inte obligatorisk heller. Och min egen mollblues är färdigskriven så jag ska bara lära mig den, hehe. Blir till morgondagen det.

Nu ska jag ta söndagkväll, tänk så skönt!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0