Bara torsdag

Jag somnade vid halv fyra, toaletten som ligger vägg i vägg med min klädkammare driver mig till vansinne när jag ska sova. Det rinner vatten i den konstant men det strilande ljudet slipper jag iallafall. Däremot får jag stå ut med att susandet som kommer därifrån blir ett vattenfallsdån på natten när allt annat är tyst och jag ska sova. Även med öronproppar hörs det, det ligger väl på någon otäck inimärgochben-frekvens skulle jag tro.

Idag hörs inget av det och det är av en enkel anledning.
Vattnet är avstängt.

Jag vet inte varför för ingen annan är hemma. Jag vet att Johanna skulle ringa de idag och säga åt de att komma och fixa toaletten (igen) men jag har inte fått något sms eller någon lapp från henne eller så om att vattnet skulle stängas av.

Så nu ska jag till gymmet och duscha.

Hejhej.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0