Sömn i en sömnlös värld

Jag tycker det är svårt att komma på bra rubriker så den här blev som den blev.

Ännu en natt har gått då jag har sovit mer ovanpå madrassen än i den. Jag vet, i madrassen är väl ingen höjdaridé med ni kanske förstår vad jag menar.

Men sömn har jag iallafall fått och snart får jag även lite kaffe. Det här nya verkar faktiskt riktigt bra, har inte smakat än men det doftar himmelskt och vattnet i pressen blev svart med detsamma, haha :)

Här får ni lite höstbilder från Boston:




Charle´s river, utsikt mot Cambridge.


Newbury street. Jag skulle egentligen ta kort på när den otroligt lydiga hunden drog väldigt mycket uppmärksamhet till sig när den satt lös utanför Puma och väntade på husse, men just då dök husse upp i dörröppningen och vovve gick och hälsade.


Cheesecake på Tealuxe, Newbury street.


Teapot for one.


En mycket nöjd Luisa häller upp sitt rooiboste.


Löv på väg till skolan. Jag alltså. Löven var inte på väg till skolan.


Newbury street i tisdags förmiddag. Knappt en människa på trottoarerna till skillnad mot kvällar och helger.

Jaha, så har jag det.

:)




Kommentarer
Postat av: Venla

Den där cheesecaken såg ju "to die for" ut... :D

Kram :0)

2008-11-21 @ 20:19:51

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0