Nej du...

Jag kan inte hitta något njutbart med den här löpturen vid floden mer än att den var över efter en timme.

Jag gillar inte när det blåser motvind. Det är störande och irriterande. Löv som störtar ner mot ansiktet och drar ur hörlurarna ur öronen på vägen har aldrig tilltalat mig.

Det låter och tjuter och viner och stimulerar tårkanalerna så att det ser ut som att man har fått ett dödsbesked under de senaste 100 metrarna.

Visst, solen skiner, det är klarblå himmel, löven ligger täta över gräset och floden var alldeles blå och vacker.

Men jag kunde inte riktigt se det när ögonen svämmat över av motvind.


Ok. Jag är iallafall glad att jag sällan känner så här när jag springer. Och det var faktiskt riktigt vackert.
Det lilla jag såg.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0