Morgonbilder från Boston

Jag trotsade kylan och begav mig ut på balkongen för att ta dessa bilder:


Först så ser vi till vänster...


sen ser vi till höger...


Sen kan man titta rakt fram också.

Kvällsbilder från Boston:

Här ser man på mitt ansiktsuttryck på en bild från igår kväll att jag är chockad över att behöva mössa, tumvantar, halsduk och långkalsonger när det är fyra grader varmt ute.


Från kvällspromenaden. Här ser ni Coolidge Corner med det för platsen typiska klocktornet på S.S Pierce Building. Precis i närheten (jag gick förbi där) föddes John F. Kennedy
Läs mer om platsen här: http://en.wikipedia.org/wiki/Coolidge_Corner

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0