India update

Looki looki, ding dong girls!

Så låter det var vi än strövar fram, haha.

Kräftan har ersätts av pepparkaka så här närmare jultid.

Monsunen har ersätts av soool och vääärme. Så varmt att vääärme kräver 3 ä:n.

De dagliga träningspassen i gymmet har idag ersätts av shopping på en enorm Coop Forumliknande sak i Trivandrum där vi hittade nagellack för 3 spänn styck och konstiga kläder som vi inte köpte. Något vi däremot lköpte var godis och chips. Mums.

Jag mår fint jag. Drack lite lite vatten idag bara så jag slängde i mig 3 liter till middagen, på riktigt. 3 liter.

Jag ska på toa nu och sen sova...


Aaah, livet är gott.


Kommentarer
Postat av: w

3 liter!!!??

2008-11-01 @ 20:11:59
Postat av: w

det var inte dåligt det!=)

2008-11-01 @ 20:12:36
Postat av: w

Det var inte dåligt det!=)

2008-11-01 @ 20:13:18

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0