Grattis!

När jag kollade mailen nyss så hade jag ett mail från pappa där han informerade mig om att jag fått ett stipendium på 10000 kr! Mycket välkommet, mycket välkommet :)

Idag har jag en hel del att göra i pluggväg som att plugga gehör inför midtermprovet imorgon, arrangera Summertime och skriva ut ett leadsheet till arrangeringen imorgon, lära mig två swinglåtar till jazzlabben (fast det är soft, ska bara öva igenom dem ett par gånger) och skriva ut leadsheets i rätt tonart. Sen blir det väl lite till gehörsplugg skulle jag tro.

Men återigen, grattis till mig själv för stipendiet! Det var ju en riktigt glad nyhet!

Kommentarer
Postat av: ewa

Instämmer till fullo GRATTIS. Sååååååå välförtjänt! Har du fått Skånerost paketet än?

Tittar på alla bilder på fejan och bara längtar tillbaka. Här är hagel, drivis o storm. Har varit elakt förkyld i 6 dagar nu. Den enda medicinen tror jag blir att åka till Indien igen. :-)

Kraaaam Ewa

2008-11-16 @ 22:59:25

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0