Dagen so far

En liten tupplur på det här så blir det bra. Om två timmar har jag lektion igen, Awareness training for musicians. Det tråkiga är ju att läraren avled förra veckan och det här är första gången vi i gruppen ses efter att ha fått det beskedet. Får se hur det kommer kännas.

Här har ni lite bilder från min dag, först och främst funkensemblerepet:









Blåset och violinisten var inte med idag och det slog mig att alla ser sjukt allvarliga ut på mina bilder men det har nog med kameran att göra tror jag :) Repen är väldigt roliga och det är jättetrevliga människor i ensemblen.


Boylston Street i regn.


Under my umbrella, ella, ella, eh, eh, eh...

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0