Vår vår vår.

Jag vet att det tjatas en massa om det här med våren. Men här uppe sa det bara poff i onsdags. Det var valborg och det var varmt. På samma gång, helt otroligt. Igår fick jag ta av mig munktröjan när jag var ute och sprang för det blev verkligen olidligt varmt och senare på eftermiddagen satt jag och Emelie på byxtorget och njöt i solskenet. Det var inte ens läge för vårjacka. Nu förstår jag vad alla dessa stockholmare och södersverigebor har pratat om halva vintern, det är fullt njutbart det här med vår.

Men det är klart, isen är inte helt borta från fjärden här nedanför men vem bryr sig? Om en månad säger det poff igen och då är det sommar istället.

Såhär ser jag förresten ut i vårklänningen mamma gav mig i födelsedagspresent i februari:

image168

Kommentarer
Postat av: Ella

Du är ju så oerhört vacker!

2008-05-04 @ 11:45:46
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: William

Som en vårblomma. Mmmm

2008-05-04 @ 18:20:13
Postat av: Mamma Niska

Så skojigt att du kunde ha den.
kram
mamma

2008-05-05 @ 12:27:46

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0