Valborgsmässoafton på Ankars

Jag började med att skriva "Valborgsmässoafton i Piteå", men det var ju inte så. Det var ju trots allt på Ankars det hände, vid alla grillplatser från förmiddag till kväll. Det var första riktigt varma sköna dagen på året och vi njöt i kortbyxor och bara armar!

image163
Årets första glas rosévin, en hyllning till värmen! Jenny tog sig dock an ölen
men ställde upp med att posera med flaskan så vi kunde skicka iväg
en bild till Ann-Sofie som hade plugg- och städkväll.

image164
Jag och William.

image165
William, Jenny och Simon laddar inför grillningen. Observera kvällsolen på huset
i bakgrunden och barmarken!

image166
Manskören utanför kvarterslokalen under ledning av David Saulesco.

image167
Mer manskör!


Det var helt enkelt ett mycket lyckat valborgsmässofirande med lätt festivalstämpel på det hela, helt enkelt det vi studenter i Piteå gör bäst! Senare på kvällen drog väl de flesta iväg till kåren men några av oss stannade kvar. Jag och William gick hem och däckade i soffan. Då var klockan 23...

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0