Lycka

Jag är så fånigt lycklig. Rakt igenom. Den här korta vistelsen i Åkersberga har fått mig nostalgisk och tankarna som snurrar runt runt leder bara till en sak - mitt liv går helt i den riktning jag valt.

Det är märkligt men skönt hur jag upplever relationen mellan problem och lösningar i mitt liv just nu. Jag ser nämligen inga problem som är nog stora för att vara värda att klaga på, för jag vet att lösningarna väntar bakom krönet även om jag inte kan känna på dem just för tillfället. Vilken känsla!

Kärlek. Det är så otroligt mycket kärlek i mitt liv nu, enorm kärlek och stolthet till min familj, fantastiska vänner som finns där för mig och som jag vill fortsätta finnas där för samt en partner som ger mig det där jag så länge trodde att jag inte förtjänade.

Jag är frisk och kry, stark i kroppen och bättre på att låta den vila. Ännu bättre ska jag bli.

Det är nästan så att jag inte vågar publicera det här inlägget, jag är bara så fånigt lycklig!


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0