Angående hickan

Det är ingen myshicka det här. Ni vet en sån där liten söt, gullig "flickhicka" som fina damer kan ha i hollywoodfilmer. Nej nej, det här är en grov hicka som lätt skulle väcka anstöt hos människor om jag befann mig bland folk. Föräldrar skulle leda sina barn bort från mig med händerna över barnens öron och samtidigt titta bakom axeln för att säkerhetställa att jag inte följde efter. Hickan talar om för omgivningen (som i det här fallet är min katt i rummet bredvid, men det hade kunnat vart betydligt värre än så) att jag stod utanför systemet när de öppnade idag och köpte det mest kolsyrerika ölet i sortimentet. Sen halsade jag i mig flaska på flaska fortare än kvickt vilket ledde till den här hickan.

FEL!

Jag är oskyldigt dömd, någon försöker sätta dit mig. Jag avskyr verkligen hicka. Verkligen. Avskyr. Jag det. Hicka.

Kommentarer
Postat av: Tintin

Lilla snuttsyster! Vet du inte att en matsked lingonsylt botar även den mest besvärliga hicka? Pröva genast!
Kram

2008-03-17 @ 16:22:24

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0