Vitt? Grått? Va??

Okej. Vi har haft riktigt najs väder. Inte de senaste dagarna dock. Men nu ikväll snöade det på nytt, imponerande. Tycker väl ändå att när man bor i norrbotten ska vissa vintergarantier kunna ges. Eller? Jag ska inte behöva titta ut genom fönstret i mitten av januari för att ta reda på om de tjugo minusgraderna och två decimetrarna snö plötsligt, utan förvarning, smält bort. Va??

Jag blir så djävulusiskt förbannad.

Imorgon är det fredag. Jag läser två kurser mindre. Jag har för första gången sen hösten -05 en studietakt på 100%. Visserligen fortfarande 25& jobb på det, men det är bättre än att helgjobba iallafall. Och roligare. Imorgon ska jag göra inlämningsuppgifter och sen planera låtar till r´n´b-ensemblen med Mathias. Men det bästa av allt ska bli thaibesöket med W. Vad vi förtjänar det, han efter alla tentor och jag för...ja, för att jag är jag. 100%.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0