Uppdatering:

Jag är på Kåren. Terminens första kårkväll. Jag har druckit äppelpajshots och vin plus lite öl. Det var ABBA-musik på scenen. Ljuvligt. nu orkar jag inte stava korrekt längre. eller orka trycka på caps lock för versaler osv. Mpåå- Oj det skulle stå nopp. Jag duger sdom jag är. 100%. Ella påminde mig och malou också i samma veva fast de var oberoende av varandra: jag är inte det jag gör. Tydligen är jag 100% vad jag än gör. alltså 100% som den människan jag är. och jag kan göra stora saker. Och påverka. Betyder något. Gör skillnad. Och är kompetent.

Förresten mamma och pappa, det var inte så lätt att söka berklee. Så fort betalningen var avklarad dök 8 nya sidor upp. Jippie. Jag måste ta mig in nu. Så enkelt, så mycket jobb. Jag ska till Berklee. Vare sig någon tror det eller ej. Det är inte ett försök. Det är ett beslut. Nu ska jag ta dansgolvet i besittning som man gör när man är 23 turning 24 och student.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska vi inte tro att du kommer in till Berklee? Allt är möjligt ... alltid ...

Syrran

2008-01-21 @ 13:41:19

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0