Snöstorm och apelsiner

Godmorgon  kära dator.

Överallt i Sverige tycks människor falla som käglor för Viruset. Nu är det inte fågelinfluensan eller något annat läskigt, utan ett Förkylningsvirus. Feber, halsont och trötthet i kroppen verkar vara tecknen. Känns de igen? Så därför inhandlade jag apelsiner på Ica igår. Visserligen läste jag att  det inte fungerar så att man kan injicera c-vitaminer för att förebygga förkylning men låt det då vara placebo. Jag äter mina apelsiner och håller mig frisk av det. Så det så.

Utanför fönstret är det vinande snöstorm. Alltså, jag menar det. Snön faller inte bara nedåt utan åt sidorna, tillbaka upp i luften och nedåt igen. Sen fångas den upp av ett gäng snöflingor på marken. Jodu. Om man säger såhär, när jag tittade ut genom fönstret tyckte jag att marken hade höjts. Men det var snö såklart. kan det vara en decimeter hittills? Nämnde jag att det redan var snö här?

Nu ska jag bege mig till skolan och sälla mig till gruppen Laptopnördar som sitter i foajén hela dagarna eftersom det är där det trådlösa nätverket finns (än så länge, snart har vi det i hela skolan och på Kåren!). Jag förstår helt plötsligt vitsen med Laptopnörderi. Oh yes.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0