Norrland.

För mig innebär Norrland kärlek. På olika sätt. Kärlek till vänner, till pojkvän och till det jag gör. Kärlek till musiken. Därför var det inte mer än rättvist med en liten mini-musikkavalkad ikväll. Om två timmar sitter jag väl insjunken i stolen på nattåget mot Umeå, där jag kommer befinna mig ca 08:26 imorgon bitti. Kissen ska strax packas ner och så även mina smutskläder. Varför tog jag med det? Jaja, trevligt ska det bli. Skönt att veta att jag lämnar söder med lite vacker snö. Jag gör mitt bästa, ibland räcker det. ;)


Kommentarer
Postat av: Emling

Hoppas du får en superhärlig vår i Pite. Sitter 2h för tidig (dvs omänskligt tidigt) på en mack i södra sverige o inväntar morgonen, samt första dagen på jobbet.. många kramar!

2008-01-07 @ 06:20:29

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0