Men åååååå

Världen har tillfälligt rasat. Jag tar paus nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men! Kolla på Armageddon (6:an JUST NU!) Världen kommer inte att rasa Linda! Dom räddar den...fast...Bruce blir ju kvar förstås...oj...jag kanske inte skulle avslöjat det, du kanske ville ha ett annat slut...Fast du har ju rätt i att den rasar för tillfället eftersom de inte vet om de kommer kunna rädda den...men kontentan av detta flummiga inlägg: Kolla på Armageddon (6:an JUST NU!), världen går inte under!!

2008-02-12 @ 22:32:18
Postat av: Anonym

ps. Josse...eh ja du vet...ds.

2008-02-12 @ 22:32:57
Postat av: Anonym

int ska världen rasa för dej vännen. du är fantastisk. hoppas det kommer massor av folk på din konsert på lördag, o är ledsen att jag int e kvar i stan då. glöm int bort rosé-torsdag :) kram

2008-02-13 @ 00:10:12
Postat av: Anonym

världen rasar inte, den visar sig bara från en annan sida så man kan uppskatta den mer sen.
Mat, sömn och roligheter som rosé rekommenderas. Kram

2008-02-14 @ 00:22:37
Postat av: saran

ibland måste saker och ting få lov att rasa tror jag, vad skulle man annars pyssla med på all ledig tid, om det inte fanns nåt att bygga upp?

i vilketfall, jag såg din affisch utanför krokodil idag och blev varm i magen. jag måste nog bestämt infinna mig på lördag för kvällen på gräddhyllan vad så fin!

2008-02-14 @ 08:33:57
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0