Måndag

Det är måndag. Jag kom till skolan nyss. Sitter i biblioteket med datorn framför mig och försöker komma igång. I aulan utanför pågår en diskussion, jag försöker låta bli att tjuvlyssna med av röststyrkorna att döma gör det ingenting om jag gör det ändå. En flash från pizzan igår flög förbi i huvudet, jisses vad den satt bra.

Igår snöade det, utanför kallar snöbollskriget på mig. Vad det skulle sitta fint.

Min nacke har det fortfarande lite kämpigt, jag är inte van vid saker som headbanging och dylikt.

Men oj vad nöjd jag är med livet, det säger jag bara! Mycket bättre kan det inte bli, lite soppa och kaffe på det här så är min måndag förevigt minnesvärd.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0