24 år

För ett år sedan tyckte jag det räckte med 23. Det var ju underligt att vara närmre 25 än 20 år. I år får jag kommentarerna "men åååh vad lite du fyller" när jag berättar hur mycket det är som gäller och jag måste säga att jag i år mer ser det som att jag är närmre 20 än 30. Ett helt år till. Det känns stabilt.

1½ kg godis och 1½ l vispgrädde är inhandlat för att toppa födelseddagstårtan på festen imorgon. idag har jag inte fått någon tårta ännu, får se hur det här slutar... Men fina byxor i present av Emelie och Ann-Sofie, samt finstämmig sång av både klassiska sångare och en hel musikalorkester (!) och många varma grattiskramar. Får inte glömma bort att nämna att dagen började med att William bjöd migpå frukost på Stadshotellet. Borde fylla år oftare, helt klart!

Nu väntar tacos med W och sen en sväng till Venla för att säga morsning till fina fina Tinna som kommit upp idag!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0