Sista veckan

Imorgon börjar sista veckan för höstterminen. Det betyder att jag klarat av första halvlek på fredag, eller egentligen på onsdag kl.13 då jag har haft min sista tenta fast jag har en autition på fredag. Ska försöka höja mina ratings. Och det sa väl er jättejättemycket förstår jag, jag som knappt fattar det själv. Men i början av terminen gjorde vi iallafall en audition där man blev placerad i rating 1-8 beroende på 5 olika delar; gehör, instrumentteknik, a vistaläsning och lite sånt. Det gick inte bra alls för mig på den auditionen så jag tänkte passa på att kolla om det kan gå bättre nu. Ratingen man har spelar ingen roll i praktiken för även om man inte kan söka kurser på papperet så kan man maila läraren och haka på kursen iallafall. Men jag tycker det ska bli roligt med ett auditiontillfälle, det är en bra miljö att öva i också. Dessutom får jag något gjort de dagar jag är här efter sista tentan och bara väntar på att flyget ska gå på lördag kväll....Åååååh, Sverige. Glögg. Kyla. Starkt kaffe. Natur. Släkt, vänner, fästman. Uppland, Västerbotten, Norrbotten. Landskapsturné helt enkelt. Julgran. Barn. Juleljus.

Ja, jag har romantiserat till Sverige lite i mitt huvud som ni kanske märker men det blir väl så, haha.

Sov så gott!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0