Jag kastar in handduken.

Efter en söndag med ett luciatåg som inte blev ett luciatåg för min del utan bara en dryga tvåtimmarstur på bostons tunnelbana samt en hel del pluggande till en final (engelska, uttalas typ fajnól) imorgon kl 10 så ger jag mig för kvällen. En full johanna kom hem från en fest för ett tag sen och var så fruktansvärt förbannad på sin pojkvän så vi spydde galla tillsammans eftersom min ilska inte riktigt försvunnit. Det var mysigt. Tatiana hade kokat kycklingsoppa med potatis som jag åt ur kopp, det var också mysigt. Jag har lagat veckans matlådor, de kostar 6,50 styck.

Men men, Eclipse väntar och sängen känns så otroligt lockande. Godnatt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0